USA 2015

Chinatown

2015-07-27

Mandag. Vi skulle gå til Chinatown. Vi kom forbi en park med en legeplads. Ruben og jeg legede der men man fik blodsprængninger i hænderne... Ikke børnesikker legeplads😂😂💕
I Chinatown var der mange ting. Vi kiggede i souvenir butikkerne, men der var ikke rigtig noget. Der var en fisk som blev sprættet op og de dræbte den ikke en gang!😭 Den lå og døde langsomt og smertefuldt...😢💕😖
Vi kom ud af Chinatown og gik til Little Italy. Det er et område med mange italienske restaurenter. Vi spiste på Calzones hvor jeg fik lækker lasagne😋💕🍉 Om eftermiddagen slappede vi af med IPad og pool. Det var dejligt. Til aftensmad spiste vi på Aliotos💕
Billede: Yosemite.

Madam Tussauds

2015-07-26

Søndag. Ruben og jeg slappede af og spillede IPad om morgenen.😂
Senere tog vi i Madam Tussauds. Det var en lidt lille samling af voksfigurer men det var ok sjovt.💕
Vi spiste frokost på Bubba Gump Shrimp. De havde god mad som man fik serveret i en båd! Ruben og jeg fik også en mega lækker milkshake med Oreo.😋❤️
Om eftermiddagen spillede vi igen på IPad, men vi gik også i poolen.
På værelset gik Ruben og jeg i karbad hvor vi spillede Jelly Bean Challenge!😱🎂💕
Til aften spiste vi på en japansk restaurent. Vi fik rå bøf og en tallerken med en lavasten! Vi stegte SELV bøffen og det smagte godt. Tilsidst blev jeg lidt kreativ (hvilket tjeneren også nævnte) jeg stegte nudler! Og hældte sovsen på😂

Yosemite

2015-07-25

Lørdag. Vi skulle RIGTIG tidligt op. En bus hentede os og der var en meget sjov fyr som chauffør. Vi kørte langt til et supermarked og købte morgen mad og kørte så videre. Vi kom til Yosemite og fandt ud af hvordan det fik sit navn: Nogle soldater var taget derhen og opdagede det smukke område. Der boede indianere. Og indianerene kaldte soldaterne for "Yosemite" hvilket betyder "de ubehagelige". Problemet var at soldaterne TROEDE at det var det stedet hed!😂😂 Så de vendte tilbage til folket og sagde:"Prøv og se. Vi har fundet et rigtig dejligt sted! Det hedder Yosemite."😂✋🏻💕 Vi spiste sandwich til frokost ved en sø. Der var meget smukt. Jeg prøvede at røre ved vandet og det var godt nok koldt!😁💕 bagefter tog vi hen til et vandfald og dyppede vores fødder i vandet. Stadig meget koldt!😁😂💕 Så kørte vi lidt rundt og fik taget nogle gode billeder med kameraet før vi vendte hjem. Vi stoppede ved en bar og en en isbutik. Vi fik is og det smagte rigtig dejligt. Da vi begyndte at køre igen fortalte chaufføren noget spændene. Han havde boet sammen med Charlie Sheen!😱 Det var fordi at deres koner var veninder, og på et tidspunkt havde chaufføren ikke noget sted at bo så derfor tilbød de husly! Han var også skuespiller! Han spillede med i serien Joey, og i Pirates of the Caribbean!😏✋🏻💕 De var så flyttet ud af Charlies hus, for det var tiden lige inden at han skiltes med sin kone fordi han blev skør. De skændtes og råbte så de flyttede.🍉💕

Alkatraz

Fredag. Vi tog afsted mod Alkatraz med en båd om morgenen. Da vi kom derover så vi os omkring. Så tog vi med på en audio tour. Den var lang men man lærte en masse!😌🍍💕 Vi lærte om hvordan de behandlede dem som opførte sig godt, og dem som opførte sig dårligt. Vi lærte om de forskellige fanger, og om hvordan nogen af dem prøvede at flygte. Der var en flugt som hed "Dummy Head Escape". Det var 3 fanger som midt om natten lagde "Dummy Heads" de selv havde lavet i deres seng. Så kravlede de ind ad ventilations skakten. De kom til en midtergang med mange rør, som de så kravlede op af. De kom op på taget og gik ned til vandet. De havde lavet en tømmerflåde af regnjakker og andet. Man så dem aldrig siden. Nogle siger de druknede, men nogle fanger mener at de tog til syd Amerika. For de vidste at de alle 3 havde studeret spansk det sidste stykke tid.✋🏻🍉💕 Vi mødte også en mand som havde været i fængsel i Alkatraz. Han havde skrevet en bog om det. 😏💕 Tilsidst så vi noget som nogle børn havde skrevet om deres fædre der var i fængsel. Om alt hvad de gik glip af. Nogle gik glip af fødslen. Andre gik glip af skoleballet, Far og datter dansen, deres fritidsaktivitet, første job, skole afslutning osv. En af fædrene var dog død. Det kunne han måske ikke gøre for..😟❤️💕 Så så vi hvad fædre havde skrevet. Det var så sødt. En far skrev bl.a. : "Når du siger til mig at du elsker mig, får jeg det største smil på læben."💕 Efter vi var kommet hjem fra Alkatraz, om eftermiddagen, tog vi i dungeon...🍉 DAM DAM DAM!😱 D et var lidt uhyggeligt men meget sjovt med gode skuespillere.😊 Og så om aftnen skulle vi på MCD..😒 Det plejer folk at være begejstrede for men ikke mig. Deres mad smager af h til😁🍉✋🏻 Og min drikkevarer blev væk i bestillingen. Og jeg måtte ikke engang for noget at drikke af min sure gamle mor..😒💕 (hvis min mor nu skulle læse det her er du ikke gammel. Du er rigtig ung, smuk og sød og jeg elsker dig meget højt.😅😁💕🙈)

Golden Gate Bridge

2015-07-23

Onsdag. Vi lejede 4 mountainbikes hos Blazing saddles, og cyklede afsted mod Golden Gate Bridge tidligt om morgnen.😊 Ruben og jeg legede at det var Tour de France, for man kunne køre vildt stærkt på cyklerne, de tar alligevel lidt tid at komme til broen for der er 15 km!😱💕💕 Ruben var Frome, og jeg var Catana (staves✋🏻). Han havde bjergtrøjen og jeg havde Spurttrøjen😏💕 Vi holdet pause efter lidt tid og tog billeder, men så kørte vi videre. Der var nogen bakker men vi kom til broen😄 Efter vi havde cyklet over halvdelen af broen gik det nedad. Vi kørte stærkt og stoppede kun for at tage billede. Så havde vi krydset broen og var kommet over på Sausalito!😗💕 Og der gik det endnu mere ned ad bakke! Vi måtte heletiden holde hånden på bremsen😱 Nu skulle vi bare vente på båden og få noget frokost. Vi spiste på the Tridence og vi fik rigtig god mad.😊 Senere kom båden og vi sejlede tilbage til San Fransisco. Efter vi havde afleveret cyklerne, spiste vi Ben & Jerry's is😙💕. Umm... Vi gik tilbage til hotellet og slappede af, før vi spiste aftensmad. Til aftensmad ville Ruben og jeg dele. Vi tænkte ud af boxen, og tog en ret vi ikke vidste hvad var. Vi kunne ikke engang forstå navnet😂✋🏻 Det var crab ravioli. Det smagte ikke særlig godt...😂💕💕 Vi kom tilbage til hotellet og så lidt tv, før vi lagde os til at sove.😴👤

San Fransisco

2015-07-22

Tirsdag. Vi skulle tidlig morgen med flyveren. Jeg læste en bog, og før man vidste af det, skulle man allerede lande igen.😂 Vi sad i en taxi i en lille time på grund af trafik. Det plejede der ikke at være. Der var kun trafik fordi at et KÆMPE krydstogt skib var kommet i havn. Vi skal bo på 1. Sal. Det er et meget lavt hotel. Der er kun 4 etager!😱. Efter det, tog vi ud for at finde et sted at spise frokost. Der er koldere i San Fransisco end man skulle tro, så vi gik og småfrøs allesammen. Hvor dumt vi ikke havde varmere tøj med.😂😂 Vi spiste på en gammel restaurent, som serverede lidt forskelligt. Og ud af vinduet så mor pludseligt noget. "Se der svømmer en hund!" Råbte hun, og så kiggede vi alle ned i havnen. Det gik så langsomt op for mor at det ikke var en hund... Det var en... SØLØVE!😍💕💕 Vi gik videre til en arkade. Der var alle mulige spillemaskiner. Nye og gamle. Ruben og jeg prøvede at spille baseball. Men ingen af os fik home run...😔😂💕🍉 Så gik vi ud til en vej hvor der gik en masse turister. Vi så en fugl. Mor og far sagde at det havde det skidt. Den var lidt stor men ikke gigantisk stor. Den stod med sorte og grå fjer strittende ud til alle sider, og så ulykkelig ud.😢💕 Vi så kampskibe fra 2. Verdenskrig og bomber. Men så var det for koldt til at gå rundt. Mor og far havde ikke nogen jakke, og jeg begyndte at få ondt i halsen... Vi vendte om og så så vi noget dejligt. Der stod en måge inde ved siden, og så så vi den ulykkelige fugl komme løbende derhen. Den var lidt mindre end sin måge-mor. For det var en mågeunge!❤️ Den var blevet væk fra sin mor, og spærret inde af turisterne. Derfor havde den gemt sig i et hjørne... Moren begyndte at skrige HOR HOR HOR. Den ville passe på den lille... Nurhhh så sødt☺️💕💕🍉 Og så sagde far det værste: "Hvor er mågeunger grimme👹." Men jeg sagde: "Nej de er mega søde!😟💕" På hotellet skulle vi havde slappetaf i 5 min, men det endte med at Ruben og jeg gav mor og far massage i 45 min!!😱😱 Og mor lavede alien lyde😂 Bagefter gik vi til pier 39. Der var en masse butikker og vi kiggede os omkring. Der var også et sted hvor SØLØVER lå og solede sig!😍💕💕 Og vi var i en chokolade butik og alt muligt.💕 Da vi skulle hjem, gik vi forbi et supermarked. Vi gik derind og købte drikkevarer og en pakke karamel-bolscher.vi gik tilbage til hotellet og spiste og drak. Mor og jeg så film, imens far og Ruben gik ned i lobbyen og spillede på iPad..😂 Så skulle vi spise aftensmad på applebees. Jeg fik Mac and cheese, med mozzarella stilks. Det smagte ikke så godt..😝 Inden vi skulle tilbage til hotellet igen og sove, gik vi i butikker og fandt 2 jakker til mor og far, og et halstørklæde til mig.😋💕🍉
Billede: Luxor, Titanic Artifacts.

CARLOS BAKERY!😱

2015-07-21

Mandag. Vi startede dagen med dejlig morgenmad fra Monte Carlo. Buffet.💕 Der var ALT fra pizza til bøf, og kager til churros. Der var endda softice!😂💕 det smagte godt, og efter at vi havde proppet os med mad, tog vi til Luxor.🍉🙈 Luxor er et hotel formet som en pyramide. Der skulle mor og jeg se Titanic udstillingen. Med rigtige artifakter fra Titanic. Imens ville far og Ruben gå en tur.😂👌🏻 Man hørte mange historier om dem som var ombord. Det sjove er at mange af dem faktisk skulle med et andet skib, men pga kulstrejke, blev de overflyttet til Titanic.😕💕 Vi fandt ud af at kaptajnen faktisk skulle havde gået på pension. Men de overtalte ham til at tage en sidste tur. det blev det også.😁 Han var heller ikke vant til at sejle så store skibe...😂 Titanic havde modtaget 3 advarsler om isbjerge. Alligevel sænkede de ikke farten. De var næsten på hendes top-speed.😒😂 Efter man havde læst advarslerne, kom man ud af en dør, og ind i noget som skulle forestille Titanics dæk.🙈 Mig og mor blev faktisk lidt bange. men der skete jo ikke noget.😂 Vi rørte ved et isbjerg som skulle vise hvor koldt vandet var.🍉 Lad os bare sige, jeg er glad for det ikke var mig som svømmede der!😱😂💕 Og nu kommer vi til det komiske: En mand havde skrevet et brev til sin ven. Også pga af kulstrejken var han blevet overflyttet til Titanic, som gik et par dage før det skib han skulle havde sejlet med. Han skrev at, lige nu, ville han ønske at Titanic lå på havets bund...😂 "Carefull what you wish for..."😂💕 Han døde så da skibet sank. Noget af det mest sørgelige var nok den her mor. Hun havde en søn som arbejdede på Titanic. Efter det sank, købte hun 2-3 papirer om dagen med dem de havde reddet. Hun håbede på at se hans navn, men det kom aldrig...😟😖💕 Turen var lidt sørgelig, men det var det hele værd!😌💕 Om eftermiddagen tog vi til Carlos Bakery!😱 Fik cupcake det var mega lækkert😏❤️ Og til aften fik vi bøf på Outback😋💕🍉 Far kunne ikke få den bøf han ville have, så derfor fik vi en dessert som undskyld!😂💕Mums...

Adventuredome

Søndag. Vi startede med at tage i Adventuredome som er et slags Tivoli på et af hotellerne. Der var nogen sjove ting som vi prøvede. 🍉💕 Bagefter tog vi i outlet og der var mange butikker. Vi spiste (igen) på Cheesecake Factory.😂👌🏻 Der var ikke noget ordenligt tøj til mig, og jeg endte med kun at få et par Nike sko. Det var Nike free sko hvis nu Jannie læser det her.😂😂💕👀 Vi så vulkan-showet på The Mirage og det var rigtig flot. Med vand og ild over det hele. Og til aftensmad gik vi på MCdonalds. Jeg bestilte noget ingen kan gætte. SALAT!🍉💕 Ja du hørte rigtigt, jeg bestilte salat😏💁 Mor og far blev ved med at brokke sig over at jeg var sundere end dem...😂

Billede: Grand Canyon.

Grand Canyon

2015-07-20

Lørdag. Vi stod tidligt op, og tog ned til bilen. Vi skulle sidde sammen med en anden familie på turen til Grand Canyon. Alvin var vores chauffør, og han talte ret meget.☺️💕 Da vi kom der ud stod vi i kø for at komme med helikopteren. Vi havde ventet længe da vi kom med en.😁 Jeg var lidt bange, men det var mega sjovt og da vi kom ud over Grand Canyon var det mega flot!👌🏻 Men der var torden vejr, og Alvin havde fortalt at nogen døde ved lyn nedslag her, så jeg blev bange igen.😂 Selvom det var nogen sindssygt flotte lyn! Vi sejlede så ned af Colorado River, og på vej tilbage fik vi vand på os😄💕 Der er meget smukt i Grand Canyon💕 Så fløj vi med helikopter tilbage... Vi kørte med bussen til skywalken(broen) og der gik vi ud til kanten. Eller næsten. Mor var mega bekymret og kunne ikke se på det! Hun skreg og sagde at vi skulle komme ind😒 og bagefter brækkede hun nærmest vores hånd fordi at hun selv skulle se lidt.😂 Heldigvis fik vi is... så kørte vi videre til frokost. Det spiste vi, og der var et sted hvor man kunne kravle på klipper og få en flot udsigt over Grand Canyon. Og igen, der er så smukt i Grand Canyon.💕 Da vi skulle hjem begyndte det at regne!😂 og vi kørte og fik os vidst en lille lur. Vi kom til Hoover Dam. Smuk Dam. Der var et kæmpe hul ind i et bjerg!😱 vi kørte videre men var helt smadrede da vi kom hjem...

Sears

Fredag. Vi tog til et mall for at finde noget tøj. Min yndlings butik Sears var der!😄 Vi så nogen kjolebutikker med helt vildt flotte kjoler, og vi kiggede i nogle butikker før Sears. Men der var ikke noget... Så gik vi i Sears!☺️💕 og der fik jeg en kæmpe skuffelse!..😕 Alle de flotte kjoler var væk, og det lignede lidt lille-pige tøj..😁 Men jeg besluttede mig for at få det bedste ud af det, og jeg endte faktisk med at finde en masse pænt tøj!💕 Jeg fik en buksedragt, en bluse, en nederdel, gymnastik-shorts, gymnastikbluse og endnu en gymnastik bluse med indbygget sportstop!😄💕 Så tog vi til Sigfried og Roys secret garden, og så hvide løver, hunner og hanner, hvide tigre, også hanner og hunner, så så vi leoparder!🍉 tilsidst så vi hvider tigre uden striber. Der var også delfiner😏❤️ Vi gik på en fin restaurent. Vi fik bøf og det var sindssygt lækkert! Noget af det bedste kød jeg har smagt.😍👌🏻

CSI

2015-07-20

Torsdag. Om morgenen gik vi ned til food courtet og spiste. Det var lækkert💕 Efter det, gik vi ned af the strip. Vi kom ned til hotellet MGM grand. Der var langt, og der er jo mega varmt her😁 Vi købte en 3 combo med billetter til forskellige hotellers attraktioner, jeg fik CSI experience, Adventuredome og Siegfried og Roys secret garden.😄💕👌🏻 Så gik vi til CSI experience for at opklare et mord! Det var sjovt at prøve❤️ Om aftnen spiste vi i Cheesecake Factory. Jeg fik kvalmen ved at tænke på mad, og jeg ville kun have frugt🍉 Jeg bestilte toastbrød med frugt, og jeg endte med kun at spise frugten og to bider af toasten! Derfor tog tjeneren den af bestillingen, og sagde at det var fordi, at jeg ikke kunne lide den😂💕

Viva Las Vegas

2015-07-17

Onsdag. Vi skulle køre til Vegas. Det tog lang tid. Vi startede med at køre to timer. Efter lidt tid begyndte Ruben og jeg at massere mor og far. Så kom vi til byen Barstow. Vi gik rundt i deres outlet men alle de kendte mærker har så grimt tøj.😂💕💕 Alt for KLASSISK. Så vil jeg altså hellere have 'billigt' tøj. Efter vi havde vadet rundt, tog vi til Carls. JR. Man kunne allerede mærke varmen i Barstow, for selv blæsten var sygt varm. Det var ligesom at gå rundt i en hårtørrer! Hos Carls. JR. Var chicken tenderne ikke ligesom i Danmark. Alt for tører og alt for meget friture. Så vi venter med at spise der indtil vi kommer hjem igen.😕 Vi kørte så videre, og jeg fik en lur. Vi kom til Las Vegas, og sikke en by! Ja den er vanvittig, men samtidig smadder flot! Alle hotellerne står i lange rækker ned af the strip og lyser gaden op. 👌🏻💕 Vi fik tjekket ind på Venetian og hold da op et værelse. To store senge og sofa, stole, tre fjernsyn og meget mere! Vi fandt også ud af at det er det største hotel i verden. Vi gik ned til butikkerne, og man må sige det er et smukt hotel. Vi kom så forbi CARLO's BAKERY!😍 Men vi købte ikke noget😭 Til gengæld kom vi på BUDDY VS RISTORANTE. ❤️ Mega lækker mad, og vi fik cannoli til dessert😏👍🏻

Pool

Tirsdag. Vi lavede egenligt ikke så meget. Vi var i poolen. Og vi hentede vores bil. Jeg fik et sæde med, og det var faktisk en okay bil. Det var bare dårligt lavet at der var glastag... Når det kun var dem som sad forest der kan se ud af det.. Ellers fik vi god mad om aftnen, og vi fik slappet af. Desuden spiste jeg også min kæmpe donut.
smiley

Universal Studios

2015-07-15

Mandag. Vi startede dagen med tidligt at køre afsted med taxien. Vi kom til Universal Studios, og der var en KÆMPE kø.............. Til dem som ikke var V.I.P. 😂 Vi kom direkte ind og fik vores V.I.P. kort. Bagefter spiste vi V.I.P. morgenmad. Vores guide hed Ashley. Hun var sød nok. Vi kom ud til en stor V.I.P. bus. Det var fantastiske sæder! smiley Vi blev slået sammen med en anden gruppe, som vi kørte sammen med. Vi kørte igennem Studioerne og setsne hvor vi lærte en masse! Vi fandt bl.a. ud af at alt er falsk, og når du slog på det, kunne man høre den hule lyd. smiley Så kørte vi igennem King Kongs hule. Det var en 3D ride. Man kunne se dinosaurer og aben slås. Det var mega sjovt! 😂 Vi kørte forbi kulissen til War Of Worlds. De havde faktisk købt et rigtigt fly og revet det i stykker til kulissen! Mega V.I.P. agtigt. Det havde taget dem 7 uger, og man så det kun i 3 min i filmen.... Ret komisk smiley Efter det, tod vi nogle af ''ridesne''. Jurrisiac park var flot. Hvad man ikke vidste var at der var en kæmpe bakke tilsidst. Man blev drivvåd og jeg troede jeg skulle dø... Det kildede mega meget smiley men mega V.I.P. agtigt at vi ikke skulle stå i kø. Vi kom forbi Mummy ride men jeg turde ikke. (det er en high-speed rutchebane som også køre baglæns). Ruben gjorde. Så tog vi i transformers. Den var mega fed! smiley Vi tog i minions. Den var også sjov. Men inden man kommer ind taler Gru og minionsne. Han sagde der var nogen som kke havde været i bad i en uge! Så pegede han på mig og Ruben, og vi kom op på storskærmen... Efter det kom vi på V.I.P. restaurent med V.I.P mad. Det smagte så godt!smiley Vi kom som ende på turen med guiden til Animal Actor showet. Det var mega søde dyr. Tilsidst Fik jeg tget billede med en ugle og en hund. Det havde begge været med i film. Uglen havde bl.a. været med i Harry Potter 😂 Mega V.I.P agtigt. Efter det gik vi selv rundt i Universal. Vi prævede nogen af tingene igen, og nu prøvede jeg Mummy ride... Det startede med at man kørte langsomt og hørte en tale. Så efter lidt tid køre den mega stærkt! Man må presse sig ind i sædet, det var helt sindssygt! Man fik et mega sug i maven som næsten ikke er til at holde ud. men man vænner sig så hurtigt til det.😂 Så kører den baglæns. Da vi kom ud var jeg lettere fortumlet... Efter det tog jeg den så 2 gange mere. smiley Vi så Special effect showet. Det var fedt og vi så hvordan man laver film! V.I.P😂 Vi så hvordan man skære en hånd af. Det så ægte ud, men der var bare et hul i kniven som de pressede ned og sprøjtede blod. Vi fik så is.smiley MEga V.I.P. Og vi sluttede af med at se Water World. Vi satte os i ''soak zone''. Og ja. Man blev ''soaked''. Det startede med at nogen sprøjtede vand på alle dem der sad i den zone. Så begyndte stykket. og vi blev ikke våde.. før... Der kom en FLYVEMASKINE ned i vandet. Den blev kastet over hegnet og landede så. Nej. Det var ikke der vi blev våde. Far tog kameraet frem og så SPRØJTEDE den kæmpe meget vand ud over alle dem i midten. Vi blev ''SOAKED''. Så komisksmiley Om aftnen spiste vi så, og dagen sluttede... Vent. Sagde jeg V.I.P mange gange?

Santa Monica

Søndag. Vi skulle køre til Santa Monica - kl. 10:15 - med hop-on-hop-off bussen. Da vi kom derned ventede vi lidt, uden at den kom. Vi troede at den var kørt videre, men et stykke tid efter, kom den. smiley så kørte vi til Santa Monica. Da vi kom startede vi med at gå ned til stranden. Der hvor tivoliet lå. Vi kom ind i tivoliet, og Ruben og jeg ville kun prøve en ting. Rutchebanen. smiley Den var sjov, og bagefter spillede Ruben og jeg i en bod hver. Vi vandt begge steder, men kun små bamser. Efter det, gik vi hen til Downtown Santa Monica, shoppingcentret. Der var ikke rigtig nogen butikker. Den eneste jeg ville ind i, havde kun voksen tøj. Så vi spiste i food courtet, og prøvede at finde en isbod ved at gå ned af gaden. Der var ikke en eneste! smiley Så gik vi HELE vejen tilbage, mens vores fødder var ved at bukke sammen under os... Da vi så ENDELIG kom tilbage, købte mor, far og Ruben milkshake. Jeg fik frozen youghurt. Det smagte godt smiley

Sight Seeing

2015-07-12

Lørdag. Jeg startede dagen lidt dårligt. Vi fægtede med puder, og så faldt jeg over sengen, og ridsede mig på sengebenet. Jeg fik en stor rift på tåen smiley Så tog vi en ''first aid'' fra hotelrummet som kostede 9 dollars!! Heldigvis gjorde det ikke så ondt. Vi tog taxien til walk of fame. Det var spændene, og jeg fik taget billeder af dem jeg kendte smiley så så vi hollywood skiltet!! smiley Efter det, gik vi videre ned af walk of fame til Madam Tussauds. Vi så på voks figurene, og klædte os ud og tog billeder med dem. Det var sjovt. Så spiste vi frokost på Hard Rock Cafe! smiley Vores tjener som hed Matt, sagde heletiden ''awesome''! Men vi fik rigtig god mad. Jeg fik en Ben & Jerrys vanilje milkshake, og mac and cheese. mums! smiley Vi havde fået billetter til en ''Hop on hop off'' bus. I 48 timer kan vi nu tage med den. Vi ville tage den røde rute, men min ''rigtig kloge'' mor troede at fordi at bussen var rød, var det også den røde rute smiley Som man kan regne ud var det den ikke, det var den lilla rute! Først planlagde vi at hoppe af i China Town. Men vi endte med at tage hele turen som varede et par timer. Det var dog meget sjovt tilsidst, for der kørte vi på motorvejen!smiley Mit hår blæste totalt, for vi sad ovenpå og der var jo ikke noget tag. Men nu var vi blevet trætte og ville mest bare hjem.. Vi endte på walk of fame, hvor vi tog den røde rute. Efter nogle stop skiftede vi til gul rute og endte på hotellet. Ligenu slapper vi af på værelset, og vi har spist en snicker. Vi fik set ret meget idag. specielt på den lilla rute. For der kørte vi igennem China Town, Korea Town, Little Tokyo og et Mexikansk kvarter. 😂 Det var rigtig sjovt, men nu trænger vi alle til at slappe lidt af...

Los Angeles

2015-07-10

Fredag. Vi kom i god behold til hotellet. Jeg har det faktisk godt - ingen jetlag. smiley Til morgenmad fik vi lækker buffet med en masse godterier. Og så gik vi en tur ned til alle butikkerne. der var nogle fede ting, men vi købte ikke noget smiley Så gik vi hjem, og nu slapper vi af, indtil vi skal i poolensmiley

Turen til Toronto, Canada.

2015-07-09

Vi startede dagen med at køre i morfars bil, på vej mod København. Vi nåede ikke langt, før at der opstod en kæmpe kø på grund af en ulykke. smiley Mor begyndte at blive nervøs, og vi ventede i en halv time, da der blev åbnet, og vi kunne køre igen! smiley Derefter var der ingen problemer, og vi nåede ind til lufthavnen i godt tid. Vi kom ombord på en stor dreamliner. Ruben og jeg ville sidde sammen. Der var 3 sæder, i venstre side, i midten og i højre side. Vi sad i højre side, og mor og far sad i midten. Vi havde ikke vindues pladser. Vi havde en skærm, hvor man kunne se film, høre musik og spille på. Jeg så 3 film på engelsk uden undertekster. Jeg kunne forstå alt, undtagen hvis de mumlede eller snakkede utydeligt. 😂 Jeg hørte også meget musik. vi fik dejlig mad ombord på flyet. første åltid fik jeg maccharoni og cheese, et brød med smør, salat og en kage. Jeg spiste det meste. Så fik vi en wrap, med kylling og sød chili. Det smagte godt. smiley Nu er vi kommet til Canada. Vi har lige spist Pizza, og venter på at komme ombord på det næste fly! Kl er kvart i 5, og vi skal være i gaten om en time. det er hvad der er sket indtil nu! smiley